Marcha o central. Vira quen bo o fara?
Negociación
Afectar o que se dí afectar directamente non me afecta, mais si que me sinto afectado... Xa vai para 6 anos que marchei de Verin, pero sempre mantiven lazos coa xente que ali estaba e me mantiven ó tanto do que ali ocorria; por iso me alegra que se estexa a negociar a "integración" no SERGAS.
Manteño as miñas preguntas de "¿como?", "¿porque?" e "¿porque agora?" e vou atopando respostas.
Unha delas a de que a integración do persoal se faría polo decreto 476/1996 (DOG 20/02/1997) que foi o aplicado os centros das corporacions locais e provinciais no momento da sua integracion... coido que ó se tratar dunha negociación está será a solicitude da "parte social"; solicitude coherente dende o punto de vista da similitude de situacions ainda que non dende o punto de vista das manifestacions públicas que se fixeron con respecto ás persoas que traballan na FHV no seu inicio.En fin "cosas veredes amigo Sancho...".
Otra cuestión que me atenaza é saber que garantias hai de que este proceso continúe tra-las eleccions da primaveira si non están resoltas entón.
Manteño as miñas preguntas de "¿como?", "¿porque?" e "¿porque agora?" e vou atopando respostas.
Unha delas a de que a integración do persoal se faría polo decreto 476/1996 (DOG 20/02/1997) que foi o aplicado os centros das corporacions locais e provinciais no momento da sua integracion... coido que ó se tratar dunha negociación está será a solicitude da "parte social"; solicitude coherente dende o punto de vista da similitude de situacions ainda que non dende o punto de vista das manifestacions públicas que se fixeron con respecto ás persoas que traballan na FHV no seu inicio.En fin "cosas veredes amigo Sancho...".
Otra cuestión que me atenaza é saber que garantias hai de que este proceso continúe tra-las eleccions da primaveira si non están resoltas entón.
O que dixo Ortun
Mentras eu ia dun lado � outro celebrouse o II Congreso de atenci�n Sanitaria da �rea do Bierzo...
Desculpade a calidade do cartel, pero non puiden conquerilo mellor.
Polo que me conta quen puido asistir o discurso do se?or Ortun na inauguraci�n foi moi na li?a do Congreso... algo de todo, todo moi vago e superfluo.
Mais interesantes estiveron os talleres sobor da econom�a da saude. O fomento da d�bida cr�tica como primeiro paso nun b� proceso de mellora (incluida, ou mellor: escomenzando pola autocr�tica) de calquer proceso de decisions e a mensaxe de que todos nun centro sanitario somos e facemos foron os contidos mais interesantes.
M�goa non poder acudir para facer preguntas; sobor de todo � se?ora Pastor sobre si o SERGAS rec?a no canto das novas formas de xesti�n...
Desculpade a calidade do cartel, pero non puiden conquerilo mellor.
Polo que me conta quen puido asistir o discurso do se?or Ortun na inauguraci�n foi moi na li?a do Congreso... algo de todo, todo moi vago e superfluo.
Mais interesantes estiveron os talleres sobor da econom�a da saude. O fomento da d�bida cr�tica como primeiro paso nun b� proceso de mellora (incluida, ou mellor: escomenzando pola autocr�tica) de calquer proceso de decisions e a mensaxe de que todos nun centro sanitario somos e facemos foron os contidos mais interesantes.
M�goa non poder acudir para facer preguntas; sobor de todo � se?ora Pastor sobre si o SERGAS rec?a no canto das novas formas de xesti�n...
"PASAR AL SERGAS"
DIXOME, DIXOME. PROMESAS OU FRACASO
Disque, comentan, corre por ahi... que a Fundaci�n Hospital Ver�n vai "pasar al SERGAS" en 2006.
Primeiro un preg�ntase que quere dicir de verdade "pasar al SERGAS"; pois o 100% do capital da FHV xa pertence � SERGAS que � ademais o principal comprador de servicios da FHV e determina toda a xesti�n do centro.
?Equivale iso a que o persoal da FHV vai pasar a estatutario?; non ten porque si nin porque non ainda que coa recente referencia dos hospitais das deputacions, hospitais militares, o ISM e a negociaci�n que se est� a producir no canto da sanidade penitenciaria todo semella que si.
?Ter�a ise paso algun outro significado?. Dende logo dende a oposici�n (mais o BNG que o PSdG-PSOE) e os sindicatos a lectura ser�a de: "fracaso do modelo privatizador" ou gaitas polo estilo (o SOE que non cuspa moi alto que logo lle d� na faciana...) Mais coido que non se esforzarian en investigar que se fixo ben e que se fixo mal ali nestes 10 anos e que se pode aprender de elo para mellorar a sanidade p�blica.
Ainda ten outro significado profundo dentro do goberno galego. Este modelo puxose a andar cando o se?or A. Nu?ez Feijoo era presidente do SERGAS e JM Romay conselleiro de sanidade con gran "ruido de fondo" do "grupo da boina" en Ourense que non desaproveitou a ocasi�n no 96 para facer unha "toma de posesi�n" do hospital que mais semellou o desembarco de Colon en Am�rica (s� fallaron os estandartes).
Pode, logo, ser un globo sonda e nada mais porque semellante paso ser�a irmos contracorrente se temos en conta que do que mais se fala na xesti�n sanitaria actual � de "coxestionar ou cofinanciar" os novos centros da man da sanidade privada
Tam�n pode tratarse dun xeito de incentivaci�n para o persoal � vista do desencanto que existe dempois de 10 anos de deterioro cont�nuo das condicions de traballo e de desprezo por parte do resto da sanidade publica. Non esquezamos que estamos en campa?a electoral.
Congreso de atenci�n sanitaria
Os d�as 18 e 19 de Novembro celebrarase en Ponferrada a 2? edici�n do congreso de atenci�n sanitaria orientado nesta ocasi�n en torno � continuidade dos coidados. Lamentablemente non ten mais enlace web que esta nova de diario de Le�n...
Mais como queira que dentro do Hospital del Bierzo si esta a circular un correo co programa previo semellame axeitado destacar duas presencias importantes
Vicente Ort�n Rubio: Para os que leen algo de econom�a da saude en Espa?a � unha refer�ncia ineludibel dende hai 10 anos. Ainda que os Defensores a ultranza da sanidade p�blica lle ataquen por manter posicions economicistas e/ou privatizadoras as s�as analises soen ter gran solidez.
Participa na sesi�n inaugural e nun taller sobor econom�a da saude.
Ana M. Pastor J. Responsabel de sanidade no PP. Foi a ministra de sanidade que fixo realidade o Estatuto Marco que levava 17 anos "na rec�mara";e a Lei de ordenaci�n das profesions sanitarias que recibiu gran contestaci�n por parte sindical (que non dos colexios profesionais)
Bueno; si o ano pasado as, daquela, Xornadas de atenci�n sanitaria me pareceran: "altamente inespecificas e moi ambiciosas" as deste ano queren centrarse nunha tem�tica, pero semella que van sair un pouco dispersas mais, mellor � que nada.
Mais como queira que dentro do Hospital del Bierzo si esta a circular un correo co programa previo semellame axeitado destacar duas presencias importantes
Vicente Ort�n Rubio: Para os que leen algo de econom�a da saude en Espa?a � unha refer�ncia ineludibel dende hai 10 anos. Ainda que os Defensores a ultranza da sanidade p�blica lle ataquen por manter posicions economicistas e/ou privatizadoras as s�as analises soen ter gran solidez.
Participa na sesi�n inaugural e nun taller sobor econom�a da saude.
Ana M. Pastor J. Responsabel de sanidade no PP. Foi a ministra de sanidade que fixo realidade o Estatuto Marco que levava 17 anos "na rec�mara";e a Lei de ordenaci�n das profesions sanitarias que recibiu gran contestaci�n por parte sindical (que non dos colexios profesionais)
Bueno; si o ano pasado as, daquela, Xornadas de atenci�n sanitaria me pareceran: "altamente inespecificas e moi ambiciosas" as deste ano queren centrarse nunha tem�tica, pero semella que van sair un pouco dispersas mais, mellor � que nada.
A pandemia que ven.
As noticias "xen�ticamente incorrectas" de wired son moi interesantes para estar � d�a no que respecta � tecnoloxia aplicada � sanidade e non s� iso.
Tam�n se poden ver alertas "mesianicas" coma esta que avisa sobor dunha pr�xima pandemia de gripe. Como vedes dende os anos 60 non se produce ningunha pandemia de gripe con grande mortalidade, ou se?a cunha mutaci�n importante nos virus que nos pillase pouco inmunizados.
Evidentemente a alerta vai en serio vendo que a fonte � a WHO/OMS que pon � vosa disposici�n moita informaci�n (en ingles) sobre a pandemia e os plans preventivos e de acci�n (documento en castelan)
Tam�n se poden ver alertas "mesianicas" coma esta que avisa sobor dunha pr�xima pandemia de gripe. Como vedes dende os anos 60 non se produce ningunha pandemia de gripe con grande mortalidade, ou se?a cunha mutaci�n importante nos virus que nos pillase pouco inmunizados.
Evidentemente a alerta vai en serio vendo que a fonte � a WHO/OMS que pon � vosa disposici�n moita informaci�n (en ingles) sobre a pandemia e os plans preventivos e de acci�n (documento en castelan)
O se?or das verbas
Na fin de semana do 21 de Outubro celebrouse en Madrid o encontro "La sanidad privada en Espa?a y su papel dentro del SNS" no que estiveron gran parte das "cabezas pensantes" e todo o WIW da sanidade espa?ola. Este encontro tivo como invitado estrela a Tom Sackville (ex ministro brit�nico de sanidade con Iron Woman e pai da PFI)
Tam�n asistiron, entre outros, Fernando Lamata (secretario xeral de sanidade do MSC) e Vicente Rambla (conselleiro de sanidade de Valencia).
Mentras o se?or Sackville semellaba percorre-lo cami?o de volta dende a PFI (Iniciativa Financieira privada) dicindo que:" el verdadero problema de la sanidad no es el edificio sino lo que sucede dentro" , pero insistindo en que a mellora da eficiencia nos centros p�blicos son ser� posible co modelo tradicional; o se?or Rambla segu�a a alabar o sistema capitativo aplicado en alzira (e xa reformado por insuficiencia financieira) e que pronto se aplicar� en outro �rea de saude de Valencia (Marina Alta) e , moi probablemente, nos novos centros que os "Espe Boys" van por en marcha en Madrid.
Mais interesantes e alarmantes (� meu entender) foron as verbas de Lamata; o extraordinario incremento da factura farmaceutica est� a producir unha disminuci�n relativa nos gastos de persoal do sistema e a infrafacturaci�n de miles de millons de Euros (carallo baby???) na atenci�n �s extranxeiros fan soar as trompetas de Xeric� diante do sistema de aseguramento p�blico: Na recente confer�ncia de presidentes auton�micos ( 28/X/2004 ) falouse do financiamento sanitario e da posibel incentivaci�n do seguro privado teor�a reforzada pola intenci�n do ministerio de crear un baremo de danos na asistencia sanitaria (o que reducir�a a incertidume financieira das empresas prestadoras de servizos sanit�rios e das aseguradoras).
?Introducirase � final un sistema dual coma na educaci�n no que uns acuden a centros privados con cartos p�blicos sen pagar sobrecustos financieiros nen impositivos e outros acuden �s centros p�blicos e padecen as consecuencias de anos de infrainvestimentos e de desmotivaci�n xeral?
Con respecto � modelo capitativo (Alzira) Lamata estivo mais ca tibio dicindo que "con los datos disponibles no se podr�a afirmar que estos modelos sean mejores o peores. Les veo pros y contras que me hacen tener dudas sobre su ventaja competitiva".
Eu coido que a vantaxe competitiva que te?en � a desregulaci�n das condicions de compra e de xesti�n de persoal ("flexibilidade" que lle chaman os finos); pero o que mais me entristece e alarma � a idea que ten certa parte da povoaci�n (instigada pola propaganda mediatica) de que nos centros p�blicos se despilfarra recursos a esgalla e que o persoal vive de "pachorra".
No canto dos recursos materiais hai mais "oportunidades" de despilfarrar, prevadicar (roubar)e comisionar en centros de xesti�n privada (fundaci�ns, consorcios, EPs...) que nos centros tradicionais xustamente por esas "trabas e prazos burocr�ticos" (o procedemento administrativo). Efectivamente reco?ezo que o modelo tradicional pon impedimentos � hora de organizar politicas de aforro (eficiencia), pero tam�n vexo moi pouca asunci�n/delegaci�n de responsabilidade nos cargos intermedios que se limitan a facer de "eslabons da cadea".
As grandes deficiencias da xesti�n actual non ve?en pola natureza xuridica dos centros como ben d� Elena Mingo (directora da Red Sanitaria Unica de Utilizaci�n P�blica de Madrid), senon polos deficientes e diferentes sistemas de informaci�n (a base da casa) que non conquiren (nin conquerir�n � 100% ) encasillar nun n�mero de categorias manexables a grande variabilidade humana co resultado de que ainda agora non se pode dicri que � o que se fai nos centros sanit�rios non en que se empregan os recursos consumidos neles co cal � fantas�a calquer estudo de puntos d�biles e fortes e a implementaci�n de medidas correctivas.
Eu sego a opinar que o modelo tradicional se pode reorganizar dende dentro motivando � xente para conquerir-las mellores resultados no seu traballo i que eses "mellores resultados" ser�n o paradigma da eficiencia: "m�s con lo mismo o lo mismo con menos" sen por en perigo nin a CALIDADE-EFICACIA (obxectivo n?1) nin a transparencia .
Evidentemente a nivel macro s� nos queda mirar e ver; os hospitais p�blicos sempre atender�n �s casos mais dificiles t�cnica e humanamente e os outros lles ser� doado adiacarse �s procesos de "alta resoluci�n" onde o valor engadido xere plusvalias.
Tam�n asistiron, entre outros, Fernando Lamata (secretario xeral de sanidade do MSC) e Vicente Rambla (conselleiro de sanidade de Valencia).
Mentras o se?or Sackville semellaba percorre-lo cami?o de volta dende a PFI (Iniciativa Financieira privada) dicindo que:" el verdadero problema de la sanidad no es el edificio sino lo que sucede dentro" , pero insistindo en que a mellora da eficiencia nos centros p�blicos son ser� posible co modelo tradicional; o se?or Rambla segu�a a alabar o sistema capitativo aplicado en alzira (e xa reformado por insuficiencia financieira) e que pronto se aplicar� en outro �rea de saude de Valencia (Marina Alta) e , moi probablemente, nos novos centros que os "Espe Boys" van por en marcha en Madrid.
Mais interesantes e alarmantes (� meu entender) foron as verbas de Lamata; o extraordinario incremento da factura farmaceutica est� a producir unha disminuci�n relativa nos gastos de persoal do sistema e a infrafacturaci�n de miles de millons de Euros (carallo baby???) na atenci�n �s extranxeiros fan soar as trompetas de Xeric� diante do sistema de aseguramento p�blico: Na recente confer�ncia de presidentes auton�micos ( 28/X/2004 ) falouse do financiamento sanitario e da posibel incentivaci�n do seguro privado teor�a reforzada pola intenci�n do ministerio de crear un baremo de danos na asistencia sanitaria (o que reducir�a a incertidume financieira das empresas prestadoras de servizos sanit�rios e das aseguradoras).
?Introducirase � final un sistema dual coma na educaci�n no que uns acuden a centros privados con cartos p�blicos sen pagar sobrecustos financieiros nen impositivos e outros acuden �s centros p�blicos e padecen as consecuencias de anos de infrainvestimentos e de desmotivaci�n xeral?
Con respecto � modelo capitativo (Alzira) Lamata estivo mais ca tibio dicindo que "con los datos disponibles no se podr�a afirmar que estos modelos sean mejores o peores. Les veo pros y contras que me hacen tener dudas sobre su ventaja competitiva".
Eu coido que a vantaxe competitiva que te?en � a desregulaci�n das condicions de compra e de xesti�n de persoal ("flexibilidade" que lle chaman os finos); pero o que mais me entristece e alarma � a idea que ten certa parte da povoaci�n (instigada pola propaganda mediatica) de que nos centros p�blicos se despilfarra recursos a esgalla e que o persoal vive de "pachorra".
No canto dos recursos materiais hai mais "oportunidades" de despilfarrar, prevadicar (roubar)e comisionar en centros de xesti�n privada (fundaci�ns, consorcios, EPs...) que nos centros tradicionais xustamente por esas "trabas e prazos burocr�ticos" (o procedemento administrativo). Efectivamente reco?ezo que o modelo tradicional pon impedimentos � hora de organizar politicas de aforro (eficiencia), pero tam�n vexo moi pouca asunci�n/delegaci�n de responsabilidade nos cargos intermedios que se limitan a facer de "eslabons da cadea".
As grandes deficiencias da xesti�n actual non ve?en pola natureza xuridica dos centros como ben d� Elena Mingo (directora da Red Sanitaria Unica de Utilizaci�n P�blica de Madrid), senon polos deficientes e diferentes sistemas de informaci�n (a base da casa) que non conquiren (nin conquerir�n � 100% ) encasillar nun n�mero de categorias manexables a grande variabilidade humana co resultado de que ainda agora non se pode dicri que � o que se fai nos centros sanit�rios non en que se empregan os recursos consumidos neles co cal � fantas�a calquer estudo de puntos d�biles e fortes e a implementaci�n de medidas correctivas.
Eu sego a opinar que o modelo tradicional se pode reorganizar dende dentro motivando � xente para conquerir-las mellores resultados no seu traballo i que eses "mellores resultados" ser�n o paradigma da eficiencia: "m�s con lo mismo o lo mismo con menos" sen por en perigo nin a CALIDADE-EFICACIA (obxectivo n?1) nin a transparencia .
Evidentemente a nivel macro s� nos queda mirar e ver; os hospitais p�blicos sempre atender�n �s casos mais dificiles t�cnica e humanamente e os outros lles ser� doado adiacarse �s procesos de "alta resoluci�n" onde o valor engadido xere plusvalias.
mail posting
Estou a provar esto do mail post... Coido que me vai valer para facer
post "instant??neos" dende o mobil...
post "instant??neos" dende o mobil...
UNS VAN POR ONDE OUTROS XA TROPEZAN
Mentras na comunidade valenciana segue o mar de fondo polo financiamento en xeral do servizo de saude i en particular polos datos e as comparacions que se podan acadar respecto � Hospital de La Ribera.
En Madrid a "se?orita" Aguirre e a sua equipa de "homes grises" vai seguir ese cami?o para cumpli-la promesa eleitoral de 8 novos centros na lexislatura. Sorte que temos o abuelito Barea para nos ilustrar na cuesti�n cremat�stica... Xa o d� el no artigo "No se deben emplear mecanismos de pago variables en funci�n del n�mero de pacientes atendidos pues entonces el riesgo de la concesi�n (su probable d�ficit) se trasladar�a al pagador (la comunidad de Madrid) y esto invalidar�a la concesi�n." Ou se?a que as concesi�ns son hospitais privados que prestan servizo p�blico cun presuposto pechado (por exemplo tanto por habitante) e deben asumi-lo seu d�ficit (si existise).
A esto eng�dese unha interesante aportaci�n dende o punto de vista das teor�as economicistas: a transparencia contable non s� dos centros en concesi�n senon tamen dos centros publicos "tradicionais" para valorar o traballo dos directivos en base �s resultados. Evidentemente estes directivos deber�an poder xestionar e non ser meros administradores co que voltar�amos as teimas de sempre: que si converti-los centros publicos en entes autonomos, que si separar provisi�n de financiamento etc. etc. Pero, coa difer�ncia dun verdadeiro mecanismo de comparaci�n para "cortar cabezas".
E digo eu. ?para cando un verdadeiro mecanismo de comparaci�n da calidade?, ?cando se crear� un unico rexistro para a espera de tal xeito que unha vez que se lle faga unha indicaci�n a un doente este quede rexistrado sen "contabilidade creativa" nen "axendas pechadas"?... O se?or Barea sinala que "los hospitales p�blicos no deben tener como objetivo la rentabilidad econ�mica, pero eso no exime de una buena gesti�n" esta claro que a xesti�n para �l s� existe en termos econ�micos e que a calidade non � mais ca unha caracter�stica do servizo a prestar.
Que os profesionais (da publica e da privada; facultativos, non facultativos e non sanitarios )reflexionemos en voz alta sobor destas cousas contribur�a a mante-la atenci�n sanitaria centrada en quen ten que estar: O doente.
En Madrid a "se?orita" Aguirre e a sua equipa de "homes grises" vai seguir ese cami?o para cumpli-la promesa eleitoral de 8 novos centros na lexislatura. Sorte que temos o abuelito Barea para nos ilustrar na cuesti�n cremat�stica... Xa o d� el no artigo "No se deben emplear mecanismos de pago variables en funci�n del n�mero de pacientes atendidos pues entonces el riesgo de la concesi�n (su probable d�ficit) se trasladar�a al pagador (la comunidad de Madrid) y esto invalidar�a la concesi�n." Ou se?a que as concesi�ns son hospitais privados que prestan servizo p�blico cun presuposto pechado (por exemplo tanto por habitante) e deben asumi-lo seu d�ficit (si existise).
A esto eng�dese unha interesante aportaci�n dende o punto de vista das teor�as economicistas: a transparencia contable non s� dos centros en concesi�n senon tamen dos centros publicos "tradicionais" para valorar o traballo dos directivos en base �s resultados. Evidentemente estes directivos deber�an poder xestionar e non ser meros administradores co que voltar�amos as teimas de sempre: que si converti-los centros publicos en entes autonomos, que si separar provisi�n de financiamento etc. etc. Pero, coa difer�ncia dun verdadeiro mecanismo de comparaci�n para "cortar cabezas".
E digo eu. ?para cando un verdadeiro mecanismo de comparaci�n da calidade?, ?cando se crear� un unico rexistro para a espera de tal xeito que unha vez que se lle faga unha indicaci�n a un doente este quede rexistrado sen "contabilidade creativa" nen "axendas pechadas"?... O se?or Barea sinala que "los hospitales p�blicos no deben tener como objetivo la rentabilidad econ�mica, pero eso no exime de una buena gesti�n" esta claro que a xesti�n para �l s� existe en termos econ�micos e que a calidade non � mais ca unha caracter�stica do servizo a prestar.
Que os profesionais (da publica e da privada; facultativos, non facultativos e non sanitarios )reflexionemos en voz alta sobor destas cousas contribur�a a mante-la atenci�n sanitaria centrada en quen ten que estar: O doente.
PERO QUE MORRO TE?EN.
Sempre que se fala da sanidade privada nos medios de "desinformaci�n publicada" se lle pon como puntos fortes: a calidade (mais que nada percibida), a menor espera e o acceso a prestacions non cubertas pola SS. Pero, o rico pastel dos carto p�blicos reclama a estes golosos d�pteros que agora se autodefinen coma eficientes (que grande verba cando cada quen calcula os custos como lle peta) e reclaman para os cidadans O DEREITO A ELEXIR .
Eu coido que sinten envexa da educaci�n privada na que todos pagamos o "dereito a elexir" duns poucos para logo non poder elexir n�s ; por exemplo: elexir dar unha clase alternativa � relixi�n ou da-las clases en castel�n ou outro idioma oficial ou ter un espazo cuberto (xa non digo pechado) para as clases de educaci�n f�sica...
Por favor; leede o artigo e opinade, que esto se vai recrudecer a medida que as autonom�as non se podan facer cargo das s�as facturas sanit�rias e busquen solucions "inventivas" � problema pol�tico das listas de espera.
S� quixera lembrar outra nova do mesmo medio lembr�ndonos que tan eficientes empresas levan 10 anos coas cuotas da Seguridade social "condonadas" para que o seu d�ficit non as afogue; conclusi�n: o seguinte paso ser�a esixir unha financiaci�n axeitada que permitise marxe de beneficio. E digo eu ?porque non dar unha financiaci�n axeitada � sanidade p�blica mellorando a s�a calidade i eficacia e beneficiandonos a todos?.
E diredes que o que pon o artigo � que se saque do financiamento p�blico certas prestacions para que cada quen acuda onde lle peta: ?e o meu dereito a ser asistido pola sanidade p�blica?, ?quen se vai facer cargo dos custos do que te?a "complicacions"? (incluidas as indemnizacions � afectado). O dito, este tira e afrouxa acaba de comezar.
Eu coido que sinten envexa da educaci�n privada na que todos pagamos o "dereito a elexir" duns poucos para logo non poder elexir n�s ; por exemplo: elexir dar unha clase alternativa � relixi�n ou da-las clases en castel�n ou outro idioma oficial ou ter un espazo cuberto (xa non digo pechado) para as clases de educaci�n f�sica...
Por favor; leede o artigo e opinade, que esto se vai recrudecer a medida que as autonom�as non se podan facer cargo das s�as facturas sanit�rias e busquen solucions "inventivas" � problema pol�tico das listas de espera.
S� quixera lembrar outra nova do mesmo medio lembr�ndonos que tan eficientes empresas levan 10 anos coas cuotas da Seguridade social "condonadas" para que o seu d�ficit non as afogue; conclusi�n: o seguinte paso ser�a esixir unha financiaci�n axeitada que permitise marxe de beneficio. E digo eu ?porque non dar unha financiaci�n axeitada � sanidade p�blica mellorando a s�a calidade i eficacia e beneficiandonos a todos?.
E diredes que o que pon o artigo � que se saque do financiamento p�blico certas prestacions para que cada quen acuda onde lle peta: ?e o meu dereito a ser asistido pola sanidade p�blica?, ?quen se vai facer cargo dos custos do que te?a "complicacions"? (incluidas as indemnizacions � afectado). O dito, este tira e afrouxa acaba de comezar.
XESTION - PRESTIDIXITACION
Xa fai tempo que ve?o "quencendo" a opini�n de que certas profesions "non manuais" baseanse no vocabulario; � dicir que sin a s�a xerga non serian ren nin far�an nada.
� xesti�n da sanidade p�salle iso. Sen a s�a palabreria non ser�a distinguibel dun xogo arcano ou cabalistico.
Os xestores aprenden ese vocabulario coma quen aprende un conxuro e logo empr�gano para adobar uns pases m�xicos cos que facer as cousas � seu xeito... ?Que hai que disminui-la lista de espera?: Nada por aqui, nada por all�... e o 25% dos doentes "caense" da lista por problemas administrativos.?Que non � dabondo?: Faiselle saber os clinicos que NON HAI AXENDA ou que non poden apuntar a ninguen desa patolox�a na LIQ...
Un xogo de maxia potaxia.
Mentras seguen as perversions e os servizos con menos LIQ REAL (que xestionan/aproveitan ben os seus quir�fanos) cobran menos de productividade variabel que o que os outros cobran facendo peonadas co cal... ?quen e que sae incentivado?.
Os magos das verbas precisan instrumentos de xesti�n fiabeis para co?ecermos de verdade os tempos de aproveitamento cir�rxico... R�ome porque ainda � o momento no que � imposibel co?ecer que � o que realmente se fai nos hospitais dende o punto de vista economicista; s� dan paos de cego tratando de encasillar en categorias (verbas, sempre verbas) �s persoas para poder valorizalas. Demasiadas circustancias, diagnosticos, intervencions, complicacions (reais ou potenciais)... quedan fora ou mal definidas para dar (nen por aproximaci�n) coa realidade.
� xesti�n da sanidade p�salle iso. Sen a s�a palabreria non ser�a distinguibel dun xogo arcano ou cabalistico.
Os xestores aprenden ese vocabulario coma quen aprende un conxuro e logo empr�gano para adobar uns pases m�xicos cos que facer as cousas � seu xeito... ?Que hai que disminui-la lista de espera?: Nada por aqui, nada por all�... e o 25% dos doentes "caense" da lista por problemas administrativos.?Que non � dabondo?: Faiselle saber os clinicos que NON HAI AXENDA ou que non poden apuntar a ninguen desa patolox�a na LIQ...
Un xogo de maxia potaxia.
Mentras seguen as perversions e os servizos con menos LIQ REAL (que xestionan/aproveitan ben os seus quir�fanos) cobran menos de productividade variabel que o que os outros cobran facendo peonadas co cal... ?quen e que sae incentivado?.
Os magos das verbas precisan instrumentos de xesti�n fiabeis para co?ecermos de verdade os tempos de aproveitamento cir�rxico... R�ome porque ainda � o momento no que � imposibel co?ecer que � o que realmente se fai nos hospitais dende o punto de vista economicista; s� dan paos de cego tratando de encasillar en categorias (verbas, sempre verbas) �s persoas para poder valorizalas. Demasiadas circustancias, diagnosticos, intervencions, complicacions (reais ou potenciais)... quedan fora ou mal definidas para dar (nen por aproximaci�n) coa realidade.
Protestas colexiais, Colexiaci�n. ?e agora porqu�, e agora para qu�
Que a especializaci�n da profesi�n enfermeira � unha das aspiracions da maioria dos profesionais non � desco?ecido; que esa especializaci�n TODOS a entendemos coma unha especializaci�n con reco?ecimento retributivo "per se" (sen que forme parte de carreiras profesionais ou sistemas de ida e volta) tam�n.
O decreto de especialidades aprovarase denantes que eu rematase os estudos da diplomatura e nos anos que levo como profesional so saiu unha nova especialidade mentres que outra foi considerada carreira aparte.
Durante 8 anos de goberno popular as revistillas, panfletos e folletins de sociedade dos colexios profesionais sacaban constantemente os cargos do colexio (non electos democr�ticamente) xunto cos ministros de sanidade correspondentes (incluida a impresentable do caldo de osos tolos) falando verbas vagas sobor das aspiracions da enfermer�a.
En 6 meses a actitude dos colexios ten trocado subitamente ata o punto de estarnos a enviar cartas �s colexiados quencendo o ambiente para movilizacions.?o motivo? Eu non o vexo claro.
Tal e como esta o reordenamento do sistema educativo superior coa implantaci�n dos estudos de Grao para todalas carreiras universitarias e o Postgrao para os estudos seguintes non semella irracional que haxa que reforma-lo decreto de especialidades para adaptalo a estes trocos e que , polo tanto, non se po?an novas especialidades en marcha ata o daquela.
Iso non � paralizaci�n, � planificaci�n.
Namentras eu preguntome ?para qu� estar colexiado se non exerzo actividade no �mbeto privado?.
A mi?a titulaci�n e funcions profesionais dentro do SNS estan garantidas e organizadas non polo colexio senon polas administracions correspondentes. Nos conflictos de caracter laboral a representaci�n das enfermeir@s (e de t�dolos traballadores queiramos ou non ) exercea a Xunta de persoal elexida democr�ticamente (todo � mellorable). A competencia, normalizaci�n e renovaci�n de co?ecimentos profesionais encauzase ben � traveso das sociedades cient�ficas... total ?para que pago o colexio?.
Qu�dame o consolo de recuperar parte dos cartos gracias � erro de alg�n listo (que non pagar� por elo) de pagarlle a colexiaci�n os funcionarios subinspectores. 525.34 E : O DVD-gravador xa o estan a embalar no suleste de asia.
O decreto de especialidades aprovarase denantes que eu rematase os estudos da diplomatura e nos anos que levo como profesional so saiu unha nova especialidade mentres que outra foi considerada carreira aparte.
Durante 8 anos de goberno popular as revistillas, panfletos e folletins de sociedade dos colexios profesionais sacaban constantemente os cargos do colexio (non electos democr�ticamente) xunto cos ministros de sanidade correspondentes (incluida a impresentable do caldo de osos tolos) falando verbas vagas sobor das aspiracions da enfermer�a.
En 6 meses a actitude dos colexios ten trocado subitamente ata o punto de estarnos a enviar cartas �s colexiados quencendo o ambiente para movilizacions.?o motivo? Eu non o vexo claro.
Tal e como esta o reordenamento do sistema educativo superior coa implantaci�n dos estudos de Grao para todalas carreiras universitarias e o Postgrao para os estudos seguintes non semella irracional que haxa que reforma-lo decreto de especialidades para adaptalo a estes trocos e que , polo tanto, non se po?an novas especialidades en marcha ata o daquela.
Iso non � paralizaci�n, � planificaci�n.
Namentras eu preguntome ?para qu� estar colexiado se non exerzo actividade no �mbeto privado?.
A mi?a titulaci�n e funcions profesionais dentro do SNS estan garantidas e organizadas non polo colexio senon polas administracions correspondentes. Nos conflictos de caracter laboral a representaci�n das enfermeir@s (e de t�dolos traballadores queiramos ou non ) exercea a Xunta de persoal elexida democr�ticamente (todo � mellorable). A competencia, normalizaci�n e renovaci�n de co?ecimentos profesionais encauzase ben � traveso das sociedades cient�ficas... total ?para que pago o colexio?.
Qu�dame o consolo de recuperar parte dos cartos gracias � erro de alg�n listo (que non pagar� por elo) de pagarlle a colexiaci�n os funcionarios subinspectores. 525.34 E : O DVD-gravador xa o estan a embalar no suleste de asia.
Mais de J.M. Gonzalez Alvarez
A este home estanlle a cair de todas partes
e polo mesmo.
O certo � que se pode tratar dunha manobra calculada para que non te?a que declarar (� parecer ten aforamento por ser conselleiro); pero, si non o � e resulta inculpado/culpabel o estourido pode ser descomunal.
No mesmo diario podemos ler que os conselleiro de sanidade de estremadura aparta de si o c�lice dos novos modelos de xesti�n " Porque no han demostrado nada ".
Xa veremos canto tarda en desdicirse...
e polo mesmo.
O certo � que se pode tratar dunha manobra calculada para que non te?a que declarar (� parecer ten aforamento por ser conselleiro); pero, si non o � e resulta inculpado/culpabel o estourido pode ser descomunal.
No mesmo diario podemos ler que os conselleiro de sanidade de estremadura aparta de si o c�lice dos novos modelos de xesti�n " Porque no han demostrado nada ".
Xa veremos canto tarda en desdicirse...
Pinto , pinto; gorgorito...
Coma si dun xogo se tratase... Xa comentei que Septembro prometia.
� co?ecido que a causa de todos estes trocos non est� na mellora da xesti�n nin en farrapos de gaita. O motivo non � outro que o conflicto do PP no Bierzo que toca � seu fin e os que toman o control fan o baile das sillas coa s�a m�sica.
S� me queda comentar que o rio est� moi revolto nos dous lados dos Ancares e que todo pode ocorrer.
Pin, pan, pum; Fuera.
� co?ecido que a causa de todos estes trocos non est� na mellora da xesti�n nin en farrapos de gaita. O motivo non � outro que o conflicto do PP no Bierzo que toca � seu fin e os que toman o control fan o baile das sillas coa s�a m�sica.
S� me queda comentar que o rio est� moi revolto nos dous lados dos Ancares e que todo pode ocorrer.
Pin, pan, pum; Fuera.
O Novo Conselleiro
Pois si que veu Don Manuel con ga?as de leria das vacacions...
Xa sabemos que a sua dieta a base de "sucesores" e "delfins" � o que o mant�n tan xove coma se lle ve na publiciadade electoral; pero desta volta a novedade � "o mais dificil ainda".
A novidade do nomeamento de vicepresidentes sendo significativa non ten mais valor para o governo do pais. Ten mais valor politico que estes vices "nomeen" conselleiros. Tal � o caso de Jos� Manuel Gonzalez Alvarez nomeado conselleiro de sanidade. Non � que non te?a co?ecimentos t�cnicos, todo o contrario; � un t�cnico con t�dalas letras. A s�a provenencia da conselleria de Politica territorial (delegado na provicia de Pontevedra ) situao claramente na �rbita do vicepresidente 1� co que xa traballara cando este era presidente do SERGAS, e lle d� ese "toque politico" que � preciso para sentarse nun consello de goberno.
Na s�a contra xoga (na mi?a opini�n) ser un responsabeis implicados no asunto do Aspergillus no H. do Meixoeiro (ese barco branco sobor Vigo). Xa que si ben non se atopaba � fronte do centro cando se produciron os casos si que era o xerente cando se aprovou a obra e o seu proxecto.
A prol ten as sobradas mostras de "cintura" para esquivar golpes e as amizades politicas de 1� nivel (Rajoy , A. Pastor, A. Nu?ez F. ). Coa ministra case que se vai poder entender en Barallete (xerga dos afiadores ourensans) e boa falla que lle vai facer para sacar os cartos que non se conseguiron do "goberno amigo".
Xa sabemos que a sua dieta a base de "sucesores" e "delfins" � o que o mant�n tan xove coma se lle ve na publiciadade electoral; pero desta volta a novedade � "o mais dificil ainda".
A novidade do nomeamento de vicepresidentes sendo significativa non ten mais valor para o governo do pais. Ten mais valor politico que estes vices "nomeen" conselleiros. Tal � o caso de Jos� Manuel Gonzalez Alvarez nomeado conselleiro de sanidade. Non � que non te?a co?ecimentos t�cnicos, todo o contrario; � un t�cnico con t�dalas letras. A s�a provenencia da conselleria de Politica territorial (delegado na provicia de Pontevedra ) situao claramente na �rbita do vicepresidente 1� co que xa traballara cando este era presidente do SERGAS, e lle d� ese "toque politico" que � preciso para sentarse nun consello de goberno.
Na s�a contra xoga (na mi?a opini�n) ser un responsabeis implicados no asunto do Aspergillus no H. do Meixoeiro (ese barco branco sobor Vigo). Xa que si ben non se atopaba � fronte do centro cando se produciron os casos si que era o xerente cando se aprovou a obra e o seu proxecto.
A prol ten as sobradas mostras de "cintura" para esquivar golpes e as amizades politicas de 1� nivel (Rajoy , A. Pastor, A. Nu?ez F. ). Coa ministra case que se vai poder entender en Barallete (xerga dos afiadores ourensans) e boa falla que lle vai facer para sacar os cartos que non se conseguiron do "goberno amigo".
Subscribirse a:
Publicacións (Atom)