Google+

Unha boa aproximación ás propostas da campaña

A "fundación salud, innovación y sociedad" ven de desenrolar unha iniciativa para explicar as propostas das diferentes formacions políticas no eido da sanidade sen caer, coido, en tópicos.

En primeiro lugar fixeronse dous estudos prospectivos no coñecido formato "delphi"; un deles a un panel de líderes do asociacionismo de doentes e usuarios do SNS e outro a 144 altos cargos da sanidade durante a democracia (ministros, conselleiros e directivos). Coas respostas que mais e menos consenso obtiveron confeccionouse un cuestionario que se lle pasou a alguns dos partidos políticos que concorren ás eleccions do 9-M.

O documento explicativo compelto (.pdf 2,5 Mb) podendelo ver gracias a Acta Sanitaria e, ainda que redactado con tento e tempo deixa ver algunhas das intencions das formacions políticas no campo da sanidade de conquerires o apoio cidadan e formar goberno.

Ten un apartado adicado á "prescripción enfermeira" que di:
(Los ciudadanos consultados manifiestan discrepancias extremas)
Facilitará o se opondrá a que: Los profesionales de enfermería prescriban prestaciones farmacéuticas

Percurei na resposta das formacions políticas e isto foi o que atopei:

PSOE:"439. Desarrollaremos una Estrategia de Cuidados de Enfermería en el SNS que potencie la atención a domicilio y el trabajo de enfermería en el ámbito escolar y que establezca nuevas competencias y roles a los profesionales de enfermería".

PP: No programa desta formación non atopei nengun punto que sinalase cara a este aspecto nin de xeito "colateral".

IU:"La nuestra puede resumirse así: Más fondos, más trabajadores, mejores salarios, más responsabilidad de cada actor: trabajadores, ciudadanos, proveedores, gestores…; más seguridad, más calidad, más satisfacción.""Establecimiento de un calendario para intentar acuerdos generales durante el primer año de legislatura con los agentes sociales sobre:
o Participación en el primer año de la legislatura
o Política de Recursos Humanos.
o Política de Desarrollo Profesional."

CiU(que presenta o programa mais completo mais tamén moi tocado pola premisa de gobernar un todo dende unha parte):Promoveremos la actualización constante de los conocimientos y habilidades de los profesionales, su formación continuada y su oportuna incentivación y motivación, tanto en el caso de los médicos como del personal de enfermería.
Potenciaremos el papel de los profesionales de la enfermería, tanto en el ámbito hospitalario como en la atención primaria de salud, y haremos hincapié en las labores de prevención de la enfermedad, protección de la salud y atención domiciliaria.

ERC: as propostas desta formación centranse en acadar unha plena competencia no eido das politicas de RRHH chegando a poder decidir cantas prazas i en cales especialidades se ofertan e na confeccion dos propios programas formativos das especialidades sanitarias coa nota de cor do coñecemento específico do idioma e cultura catalana.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Normas de Publicación de Comentarios:

1.-Non se aceptarán comentarios que non teñan relación coa temática tratada neste blogue e o artigo en cuestión. Para comentarios de índole xeral empregar outras canles.
2.-Prefírense os comentarios asinados ainda que se permiten os anónimos. A educación e o respeto son imprescindibles porén a confrontación argumental que poida existir. Non se publicarán descualificacions ou insultos aínda que o autor se identifique.
3.-Si o teu comentario non se publica ó cabo de 48 horas podes porte en contacto polas vías alternativas; asemade si sufres atrancos técnicos.

Gracias pola túa aportación
Gracias por tu aportación
thanks for your input