Google+

E para isto tanto follón?

Logo de ameazar cunha "guerra" de 'guardias insostibles' e outras trangalladas; logo de argumentar xuridicamente e lóxicamente e logo de percura-lo reflexo en modelos avanzados de prescripción o CGE semella satisfeito con esto:
Uno.- Se modifica el apartado 1 del artículo 77, que tendrá la siguiente redacción:
"1. La receta médica, pública o privada, y la orden hospitalaria de
dispensación son los documentos que aseguran la instauración de un tratamiento con medicamentos por instrucción de un médico o un odontólogo, únicos profesionales con facultad para ordenar la prescripción de medicamentos. Sin perjuicio de lo anterior, el Gobierno regulará la participación en la prescripción de determinados medicamentos por enfermeros y podólogos (¿y los fisioterapeutas?) en el marco de los principios de atención integral de salud y para la continuidad asistencial, mediante la aplicación de protocolos institucionales de elaboración conjunta y en planes de cuidados estandarizados, autorizados por las autoridades sanitarias¿?."

A min, como non agardaba grande cousa, non me decepciona mais SI que debera decepcionarnos como colectivo que se sinte coresponsabilizado co sistema sanitario e coñece a súa potencialidade para proporcionar maior eficiencia e racionalidade na atención ó cidadan.

Unha oportunidade estragada, outro esforzo que queda na recámara.

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada

Normas de Publicación de Comentarios:

1.-Non se aceptarán comentarios que non teñan relación coa temática tratada neste blogue e o artigo en cuestión. Para comentarios de índole xeral empregar outras canles.
2.-Prefírense os comentarios asinados ainda que se permiten os anónimos. A educación e o respeto son imprescindibles porén a confrontación argumental que poida existir. Non se publicarán descualificacions ou insultos aínda que o autor se identifique.
3.-Si o teu comentario non se publica ó cabo de 48 horas podes porte en contacto polas vías alternativas; asemade si sufres atrancos técnicos.

Gracias pola túa aportación
Gracias por tu aportación
thanks for your input