Mais aló do boton vermello.


Agora que os meus vellos andan tamén co trebello ese da teleasistencia que non deixa de ser mais ca unha alarma portatil (vale, con confirmación telefónica) o certo é que viña eu cavilando en que unha vez que unha persoa dependente ten unha liña telefónica fixa serían mais cousas as que se poderían facer...

Foi entón cando lin esta nova en Código Cero e me sorprendin de ver o cerca que estaban as miñas 'phantasias' destes 'proxectos' de realidade.

Tratase dunha colaboración entre a UDC e a UVi con empresas privadas e apoio institucional; cun obxectivos iniciais mais ben modestos e realizables que poden servir de 'enganche' para futuras aplicacions... dempois de todo:¿non fixeron nestes 10 anos do "monocultivo da vellicie" unha industria en algunhas bisbarras?. Cando estudiamos enfermeiría sempre se nos dicia que a Xeriatria representaba unha grande oportunidade no campo dos coidados e que era o "territorio enfermeiro" por exelencia pois nel as relacions profesionais adquiren mais equilibrio.

É de agardar que coa tecnoloxía se poda demorar ou evitar o ingreso en centros colectivos de quen non o desexe e tamén será posible ofertar certas asistencia e instruccions que melloren a vida dos nosos maiores.

EDICIÓN 30/12/2013

Aínda que semelle que non ven ó conto dado que os meus velliños xa finaron os dous quería comentar que a phantasmada que vaticinaba nesta entrada debeu ser tal porque como moitos outros casos de "pilotite" nunca se soubo en qué deron os fondos públicos.

Por outra banda si estades interesados na teleasistencia pode que vos veña ó caso a tese de Santiago Martínez Isasi "Estudio de las condiciones sociosanitarias de una población de personas mayores usuarias de un servicio de Teleasistencia" (PDF) para ter un punto de partida.

1 comentario:

  1. Santi Mtz Isasi8:34 p. m.

    Moitas gracias polas múltiples citas o meu traballo.
    La verdad es que la teleasistencia tiene un potencial enorme y se podrían trabajar muchas cosas.
    Te voy a nombrar sólo 2..... caídas y adherencia terapeútica. Pilares básicos de la atención a las personas mayores, si se trabajase bien los beneficios serían increibles y os datos del Uk así lo afirman.
    ¿Cual es el problema? yo diría que es problema estructural, desde la propia persona hasta el gobernante de turno.
    Te cito 2 de los muchos ejemplos que me hacen pensar eso:
    - Toda Europa invierte millones de euros en técnologías avanzadas de Teleasistencia y poco en teleasistencia de 1 o 2ª generación, el reino unido por el contrario hace lo opuesto.
    - Nadie, mejor dicho, muy poca gente mide resultados con lo que se debe de hablar de potenciales beneficios.
    - Y lo que considero más grave, hasta hace poco los estudios donde se analizaran las características de los usuarios era limitados. ¿Como desarrollas una tecnología para las personas sin conocer el perfil de la persona?.



    Moitas gracias polas múltiples citas o meu traballo.
    Muchas gracias por las multiples citas a mi trabajo

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