Valeiro

Segue o valeiro no Hospital C.V. e a situación é tal que ningúen sabe xa onde aparcar... Iso si, estamos de paso mais cobramos como sí fósemos facer algo. O que dí o 'león da metro': "Eles fan como que me pagan i eu fago como que traballo".

Agora en serio. Escomenza a ser preocupante o tema; ¿e si no canto da falla de un facultativo falamos dunha situación crítica? ou ainda peor... que estímulo pode atopar o persoal para mellorar cada día si as respostas ás súas inquedanzas son sempre: "Yo estoy de paso...". Por riba, a xente con algo de cordura e coherencia está a ver que tódolos esforzos son vans estragándose vontades e cualidades moi válidas para levar adiante proxectos interesantes.

POIS VAI SER Q NON

Mecachis... Como se hai que por para dicir NON a quen un non pode dicir NON... A ver agora quen é o wapo con carné (¿porqué o carné sera condición?) que colle este "barco".

Por outra banda... o fillísimo (ese que nin nos mitines fala) ten un blog... nel adícase a chamar a atención sobor do mal "ourensans" que son os deputados so PSdG e do BNG electos pola provincia por votar en contra da dotación dun laboratorio de hemodinámica para a provincia... vese que o que trocou foi a dinámica grupal e que agora hai que votar por provincias e non por grupos politicos... sería interesante sabermos cantas iniciativas a prol da provincia rexeitou este insigne e o seu partido durante os 16 anos de rodillo en Santiago ou durante os 8 anos de 'Ansarismo' na capi ou, ainda mais, cantas iniciativas a prol de Galicia e do Galego foron rexeitadas no Parlamento Europeo cos votos desta xente agora tan entregada ó terruño. Mais, os cidadans tomamos nota e COPIAMOS estas reivindicacions tan xustas; seguro que haberá ocasión de lembrárllelas.

Pimentel

O mesmo día que eu me adicaba á rumoroloxía local (¿e que será que non acaban de nomear ó noso Doutor Der.?) o señor Manuel Pimentel; persoa á que lle teño grande aprezo dende que decidiu abandoar un cargo de Ministro por non estar de acordo coas políticas que se querían levar a cabo (foi cando o PP se quitou a máscara do centrismo). Publica no seu blog un comentarío titulado: ¿Como financiar la sanidad?. No cal só fai unha nova pintura deste dificil tema; non puiden menos que escribir a miña basada e indocumentada opinión.
Soy trabajador@ de la sanidad pública desde hace 14 años y he vivido la experiencia de trabajar en una "empresa pública" (fundación) en la que se intentaba aplicar a la sanidad pública los conceptos de gestión de la empresa privada...
Comparto el concepto del señor Pimentel de que la atención sanitária será el gran caballo de batalla de las cuentas públicas en el futuro y recuerdo que el nivel de gasto sanitario general (público y privado) respecto al PIB sigue muy lejos de la media OCDE con lo cual; y dadas las espectativas de PLENA Y ETERNA VIDA que nos genera el modelo socio-publicitario, las perspectivas demográficas y la presión tecnológica y lobbistica de las empresas proveedoras (de fármacos y tecnologías sanitárias) es previsible que el diferencial entre crecimiento poblacional y crecimiento del gasto sanitario se siga incrementando
A los defensores del libre aseguramiento les recomiendo que no sean tan prepotentes, no crean que van a obtener una cobertura tan amplia en prestaciones y con una red tan extensa en todo el estado aún pagando el doble de lo que actualmente pagan en impuestos directos (los indirectos los pagarán igual); les recomiendo que miren los millones de casos que se dan en USA de personas que se quedan sin seguro médico no ya por perder su empleo sino por mala gestión o mala fé de su empresario o de la empresa aseguradora.
A los defensores de la "selección genética" (como metta o Hitler) le recomiendo no escupir para arriba que ninguno está libre de tener un hijo con trisomía 21 (S. Dwon) o de portar en sus genes un marcador tumoral...
Considero que la gestión descentralizada del aseguramiento público es un acierto a la hora de adaptar la atención sanitaria a las caracteristicas de cada territorio y población, pero quedan por pulir muchos aspectos: Por ejemplo; ¿porque debe la sanidad pública mantener una red de atención de emergencia para los accidentes de tráfico si esa cobertura la pagamos a las aseguradoras de vehiculos?; las aseguradoras privadas deberían pagar los servicios que la sanidad pública ofrece a sus asegurados a precio de coste real y no a un precio ridículo como hasta ahora.
La atención sanitária universal es un deber; no me veo negando la atención a nadie por muy inmigrante sin recursos que sea. Habrá que tratar no sólo de que esos inmigrantes y sus familias coticen en nuestro sistema sino tambien de cobrar (a precio de coste real insisto) las atenciones que se dispensan a los comunitarios que vienen a operarse aquí PUES ASI NO TIENEN QUE ADELANTAR ELLOS DINERO ALGUNO y, de verdad, en las zonas turísticas son muchos.
Me gusta el comentário de Legis y sí creo en la gestión de los profesionales sanitários (la enfermería tambien cuenta en la práctica clinica y GESTIONA gasto en sus procedimientos y protocolos) la pena es que en las ocasiones que se ha medio probado siempre a habido quien (como en todo "toque de poder") ha metido el 'cazo'.

Chega "a cascada"

Todo vai chegando e así como caen as follas no outono van saindo os nomeamentos dos directivos dos centros do SERGAS; nesta semán tócalle ó Hospitla Comarcal Valdeorras. Tratarase dunha persoa con carné que coñece o centro de abondo pois traballou nel e coñece a zona pois reside nela. Sorte, que tamén nesto fai falla.